حساب کاربری

نحوه ثبت نام در سایت شهر کتاب مشهد چگونه است ؟

شما میتوانید با انتخاب نماد آدمک در سربرگ و با استفاده از شماره همراه خود نسبت به دریافت رمز یکبار مصرف و ورود به سایت اقدام نمایید.

کد تایید موبایل برایم ارسال نشده است ، چه کار کنم؟

نگران نباشید چرا که میتوانید هر دو دقیقه یک رمز یکبار مصرف دریافت و با آن وارد حساب خود شوید.

چگونه می توانم سفارشات قبلی خود را ببینم؟

بعد از ورود به حساب خود و انتخاب نماد آدمک در سربرگ میتوانید سفارشات خود را در بخشی با همین نام مشاهده بفرمایید.

آیا امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

بله، متوانید اطلاعات خود را به غیر از شماره همراه‌تان که در واقع نام کاربریتان میباشد ویرایش نمایید.

آیا بدون ثبت نام کردن ، امکان خرید وجود دارد؟

شما میتوانید با افزودن کالا به سبد خرید خود اقدام و در نهایت در زمان تکمیل خرید اطلاعات لازم را وارد نمایید.

ثبت و پیگیری سفارش

چگونه می توانم در سایت شهر کتاب مشهد ، سفارش خود را ثبت کنم؟

با افزودن کالای مورد نظرتان به سبد خرید و انتخاب کلید تکمیل خرید میتوانید نسبت به انتخاب آدرس ارسال سفرش و پرداخت هزینه آن اقدام نمایید.

در چه ساعاتی از شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سایت شهر کتاب مشهد در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

پول از حسابم کسر شده است اما سفارش من تکمیل نشده است؟

تراکنش شما ناموفق بوده است. حداکثر تا 72 ساعت پول به حساب شما برگشت خواهد شد. در غیر اینصورت با شماره پشتیبانی درگاه بانکی که پرداخت انجام داده اید تماس بگیرید.

آیا امکان خرید برای شخص دیگری وجود دارد؟

بله. در زمان تایید سفارش و ثبت آدرس، شما می توانید آدرس شخص گیرنده ای که می خواهید کالا را دریافت کند، اضافه کنید.

چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

سفارشات حداکثر تا 24 ساعت کاری پردازش و تحویل اداره پست می شوند. تا قبل از تحویل به اداره پست امکان لغو سفارش وجود دارد. بدین منظور با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

بعد از انجام سفارش، لازم است برای اطمینان با شماره شهرکتاب مشهد تماس برقرار کنم؟

خیر. بعد از تکمیل سفارش، سفارش ها در اسرع وقت اداری جمع آوری می شوند. در صورت نیاز در مواقع بروز هرگونه مشکل، همکاران ما در بخش سفارشات با شما تماس خواهند گرفت.

آیا امکان سفارش برای خارج از کشور وجود دارد؟

در حال حاضر شهر کتاب مشهد امکان ارسال مرسوله به خارج از ایران را ندارد.

آیا می توانم کالایی که خریده ام را با بسته بندی سفارشی ثبت کنم؟

بزودی این امکان در بخش سفارشات فعال میگردد.

آیا تخفیفات دائمی هستند؟

خیر، تخفیفات به صورت مقطعی در سایت قرار داده می شوند. برای اطلاع از تخفیفات لطفا شماره تماس و آدرس ایمیل خود را در حساب کاربری خود وارد کنید.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله امکان خرید حضوری در شهرکتاب وجود دارد. شما می توانید برای خرید حضوری به آدرس: مشهد، چهارراه ابوطالب، بین کلاهدوز و قرنی28، شهرکتاب مشهد مراجعه کنید.

در مجموعه شهرکتاب مشهد امکان خرید عمده و کلی وجود دارد؟

بله. در صورتی که تعداد بیشتری از کالاهای موجود در سایت نیاز داشتید می توانید از لینک زیر اقدام به تکمیل خرید کنید.

می توانم سفارشم را به صورت تلفنی ثبت کنم؟

بله. درصورت نیاز شما می توانید با شماره 1803-051 تماس حاصل کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

ارسال سفارشات

چند روش ارسال وجود دارد؟

شهر کتاب مشهد از دو روش ارسال بهره میبرد. اول روش پستی که برای تمام شهرهای ایران فعال است و دوم روش ارسال سریع که در حال حاضر فقط مناطق مشهد، طرقبه، شاندیز و گلبهار را تحت پوشش دارد.

هزینه ارسال سفارشات چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال طبق مسافت شهر شما از مشهد و همچنین وزن مرسوله طبق نرخنامه ی به روز اداره پست جمهوری اسلامی ایران محاسبه می شود.

امکان ارسال کالا برای کدام شهرها وجود دارد؟

برای تمامی شهرهای ایران امکان ارسال مرسوله وجود دارد.

بعد از گذشت چند روز سفارشم به دستم می رسد؟

طبق فاصله مشهد تا شهر شما ممکن این است زمان بین 3 تا 5 روز کاری طول بکشد.

آیا گزینه ارسال فوری وجود دارد؟

در حال حاضر فقط برای سفارشات شهرهای مشهد، طرقبه، شاندیز و گلبهار این امکان وجود دارد.

چگونه می توانم سفارش را پیگیری کنم؟

بعد از دریافت کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک، شما می توانید کد مرسوله خود را در سایت شرکت پست وارد کنید و از موقعیت سفارش خود در اداره پست مطلع شوید.

کد پیگیری برایم ارسال نشده است، چه کار کنم؟

کدهای رهگیری مرسولات، بعد از تحویل به پست برای مشتریان پیامک می شود . در صورتی که پیامک به دست شما نرسیده است میتوانید با ورود به حساب خود در شهر کتاب مشهد و رفتن به بخش سفارشان با انتخاب سفارش مربوطه کد رهگیری پستی را مشاهده نماید و یا جهت پیگیری با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

آیا می توانم زمان تحویل سفارشم را تعیین کنم؟

سفارشات شهر مشهد بر اساس زمانبندی که شما در سایت اعلام می کنید ارسال خواهد شد و سفارشات شهرستان ها بعد از 24 ساعت کاری پردازش و تحویل اداره پست می شود.

موجودی و قیمت کالا

آیا موجودی کالاها به روز هستند؟

بله موجودی و قیمت تمام کالاها به روز می باشند.

آیا ممکن است کالایی که سفارش می دهم موجود نباشد؟

سایت شهرکتاب مشهد از لحاظ موجودی و قیمت، به روز می باشد؛ اما احتمال وجود مغایرت امکان پذیر است. در این صورت همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه بفهمم یک کالا موجود است؟

اگر بعد از پیدا کردن محصول مورد نظر، قابلیت اضافه کردن به سبد خرید وجود داشته باشد، یعنی آن کالا موجود است.

آیا کالایی که در سایت وجود ندارد را موجود می کنید؟

به طور متوسط هر ماه لیست محصولات قابل شارژ مجدد به روز می شود. اگر محصول خاصی مورد نظر شماست می توانید از لینک زیر مشخصات آن محصول را وارد کنید:

درخواست کتاب.......

کالاهای ناموجود در چه بازه زمانی مجدد شارژ می شوند؟

کالاهای ناموجود در صورت امکان سفارش مجدد، طی یک بازه زمانی 21 روزه به فروشگاه اضافه خواهند شد.

پرداخت

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد و پرداخت فقط از طریق درگاه پرداخت بانکی در سایت شهرکتاب مشهد امکان پذیر است.

با چه کارت های بانکی امکان خرید وجود دارد؟

در سایت شهر کتاب مشهد شما با تمام کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم پویا هستند، می توانید خرید کنید.

آیا می توانم به صورت اقساطی خرید کنم؟

خیر. در حال حاضر امکان خرید قسطی فراهم نمی باشد.

آیا پرداخت در شهرکتاب، امن است؟

بله. پرداخت از طریق درگاه معتبر بانکی در سایت شهرکتاب مشهد صورت می گیرد.

آیا پرداخت با مستر کارت، ویزا کارت، ارزهای دیجیتال و ... وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر این امکان در سایت شهر کتاب مشهد فراهم نمی باشد.